2015年8月14日星期五

pepe fles bruiden trouwjurk collecties

Ah .. Spaanse bruids huizen, ze echt weten hoe om jurken die me gaan ooooh maken .... OO In deze post, zullen we krijgen om ladingen van mooie, prachtige bruidsjurken van Pepe Botella Novias zien. Als eerste zijn jurken uit de collectie genaamd Middellandse Zee (Meditarraneo). Hou van de fotoshoot voor deze reeks door de manier waarop trouwjurk goedkoop.

Die scherpe hoeken van stof bij de halslijn van de jurk bovenstaande me graag veel. Maar deze prachtige getailleerde jurk met vierkante hals, me likey meer baljurken.

Strapless schoonheden koesteren in de zon. Dol op de details op het lijfje van de jurk aan de linkerkant. Hou op te trekken - wat er gebeurt als je jurk cupmaat niet overeenkomt met uw werkelijke cupmaat. : P

Een andere prachtige strapless ruche schoonheid. Dit keer met een grote stof bloem detail in de taille.

Oh fishsticks! We zijn niet eens in het midden van de in- en ik uit bijvoeglijke naamwoorden om de jurken te beschrijven (afgezien van mooi, schitterend, mooie) hebben liep. Random reacties ontstaan mooie galajurken.

Deze muur is warm en mijn hand op. * Fronst * Een daling taille jurk met een gespleten persoonlijkheid - duidelijk en eenvoudig op de top en dan whoa! nelly furtada! ruches galore!

Mooie jurk met een korte trein en tule accent aan de achterkant blauwe galajurk.

Meer pracht aan de Pepe Botella Novias website.

http://www.coonek.nl/goedkope-avondjurken

没有评论:

发表评论